כשהאביב סופסוף מגיע:)

זוכרת את פסח השנה?
היה קר. קר. קפוא. והבגדים היפים חיכו בארון
וחיכו…………
לכולן כבר נמאס לראות את הילדים עם הבגדים החרושים של החורף
אבל האביב, מה לעשות? בושש מלהגיע.
🦋🦋🦋

גם לאביב שלי לקח זמן לבוא. הרבה זמן.
לא יכולה לספור כמה שאלו אותי,
נו, מה קורה הינדי, מה זה הפרופיל החדש, את מבשלת משהו?
ובעלי, החברות והקולגות, נו הינדי. למה את לא מוציאה כבר את המיתוג לאור???
אבל אני הרגשתי שהמיתוג שלי הוא כמו פרפר. צריך לבקוע את הקורים של עצמו
לעמול. לעבוד קשה. אבל אז עם מלא סייעתא דשמייא הוא יעוף גבוה.
יהיה הכי משוחרר שיש בעולם, חזק. אמיתי,
ובשתי מילים-
האביב המיתוגי

ובאמת כשמגיע הרגע. בדיוק כמו בלידה-
כשזה צריך לקרות, זה קורה.
והמיתוג שלי פרש כנפים עדינות, מצמץ מול השמש ונהנה מקריאות ההתלהבות של כולם…
כי יש דברים שצריכים קצת סבלנות, בישול איטי והרבה תפילות, הם מגיעים בסוף – תנו להם את הזמן…

אז בקצרצרה, מי אני ומה אני אוהבת לעשות…

הינדי וינשטיין.
רעיה, אמא ומעצבת גרפית 🙂

אוהבת להתחבר למה שחי עמוק בפנים
וליצור ממנו מותגים עם נשמה.

מותגים שיודעים מי הם,
מה הם רוצים להגיד,
ואיך לגרום לאנשים להרגיש.

מאמינה בעיצוב ואסטרטגיה שנותנים לעסק מרחב לצמוח,
לבלוט, ולעוף רחוק.
ובסייעתא דשמייא מצליחה להביא עסקים למצב של- אביב כל השנה….

ות'אמת?
את הבידול שלי מצאתי רק כשהסכמתי לעצור,
ולהבין שאני לא חייבת לעשות הכול לבד.

בתהליך מדויק, עמוק ומבריק, עם המון סייעתא דשמייא.
ציפי ארנטרוי (ציפוש דש 😍) עזרה לי להסיר שכבות,
לדייק את ה- DNA,
ולהוציא החוצה את האביב המיתוגי שלי.

אז אחרי שידעתי כבר מה הבידול והקונספט, העיצוב עצמו היה חגיגה הכי מושלמת בעולם,
לערבב ת'צבעים, לייבש פרחים, תגידו יכול להיות כייף גדול מזה???
וכשהמיתוג האישי והשפה עיצובית כבר הסתחררו באושר מולי במסך,
הרגשתי שסוף סוף הגיע האביב.
🌷🌷🌷


טעימות שיעשו לכם אביב בנשמה >

29 תגובות

  1. מיתוג מיוחד ומדויק
    שונה מאוד מאחרים שראיתי
    ומתאים לך בול!!
    הינדי את מעצבת על
    אני שומרת לי כל תוצר שאת מעצבת בתקיית השראה!!
    הרבה הצלחה וסיעתא דשמיא!

  2. ואואהוווו
    המיתוג והשפה…
    מהפנט
    חתיך
    יפיוף
    שונה!!
    אהבתי מאוד
    תמשיכי להצליח

  3. וואוו פריחה נעימה הינדי
    שזרתי לך זר חמניות
    הא לך
    עם איחולי הצלחות
    עשיה עם סיפוק
    ושפע ס"ד!!!

    🌻🌻🌻

  4. ואווו,
    חגיגה לעיניים,
    רק מלראות את המיתוג
    אני מריחה כבר את הפרחים…
    מיוחד!!

  5. ואווווווווווווווווו
    הינדי!!!!
    שלמות של דבר!
    חדשנות מלבלבת 🌸🌼🌸
    כולך השראה אחת גדולה!

  6. הינדי שאפפפפווו
    מורידה את הכובע וחובשת פרפרים!!
    מוושלם עמוק ייחודי ומבטא

  7. WOW!
    באמת אתר מהפנט!
    השתדלתי לחטט בכל הפינות בו כדי להינות מהעיצוב,
    לא זוכרת עוד אתר ומיתוג יפה כל כך!

  8. וואוו הינדי
    המון זמן לא ראיתי השראה כזו טובה !!!!
    עדכני כל כך שעושה חשק לבוא גם באמצע החורף…
    המוני הצלחות
    תודה על השיתוף

  9. הינדי מושלם!
    עופי על זה:)
    כבר קיבלתי עליך דשי"ם אבל אין כמו לראות בעיניים….
    תמשיכי לפרוח ולהפריח!

  10. איזה עיצוב אוטנטי, נקי ועדין…..
    בתקופה שהכל כל כך אינסטנט ולא טבעי –
    זה פשוט מרענן וכיף לראות משהו עדכני ויפה והכי חשוב: קולע!!!
    בהצלחה ענקית!!!

  11. הינדי זה מיוחד, מעורר השראה וכזה עליז נעים למראה, חי ושמח
    המון הצלחה!!💕🍀

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *