כשהאביב סופסוף מגיע:)

זוכרת את פסח השנה?היה קר. קר. קפוא. והבגדים היפים חיכו בארוןוחיכו…………לכולן כבר נמאס לראות את הילדים עם הבגדים החרושים של החורףאבל האביב, מה לעשות? בושש מלהגיע.🦋🦋🦋 גם לאביב שלי לקח זמן לבוא. הרבה זמן.לא יכולה לספור כמה שאלו אותי,נו, מה קורה הינדי, מה זה הפרופיל החדש, את מבשלת משהו?ובעלי, החברות והקולגות, נו הינדי. למה את […]